niedziela, 29 listopada 2015

ważne!

Cześć Wam!

Przepraszam, ale rozdziału dzisiaj nie będzie!!! Nie miałam czasu, żeby go napisać, mam teraz bardzo dużo nauki.... Postaram się napisać go w tygodniu, albo w następny weekend :) 


I PRZY OKAZJI:
 Chcę bardzo podziękować dziewczynie, która komentuje każdy rozdział i motywuje mnie do dalszego pisania! Jesteś super! Dziękuje Ci ;*** 

Mogę mieć prośbę? 
Możecie jakoś promować tego bloga? (ja już nie mam pomysłu jak...) Podajcie go jakiejś koleżance, która lubi ff, może na swoim tt. Nie mam pojęcia :( ALE BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! <3 


jeszcze raz przepraszam i do zobaczenia! Łapka! 

1 komentarz:

  1. Chyba każdy rozumie :) Przynajmniej ja Cie doskonale rozumiem. Sama mam dużo nauki. Pisałam kiedy bloga i wiem jaki to jest z pewnej strony ciężar a do tego szkoła i ciężko to pogodzić. Postaram się jakoś pomoc Ci wypromować Twojego bloga, bo jest cudowny :) Ale niedługo święta wolne i w końcu sobie trochę odpoczniesz :) Miłego dnia Ci życzę Kochana <3

    OdpowiedzUsuń